عوارض پروتز لب
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

پروتز لب در اصفهان 

پروتز لب: لب های برجسته یکی از ملزومات اصلی یک چهره زیباست. بزرگ کردن لب با گذاشتن پروتز یا تزریق ژل و چربی، لب ها را برجسته می کند و بر جذابیت کلی صورت می افزاید. این روش مخصوصا برای افرادی که لب های نازکی دارند مفید است. دوره نقاهت پس از بزرگ کردن لب معمولا کوتاه است، به همین دلیل است که این روش یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای جذاب‌تر کردن لب‌ها است.


افراد مناسب برای استفاده از این روش
هر فرد بزرگسال در هر سنی می تواند کاندید مناسبی برای پروتز لب برای بزرگ کردن لب های خود باشد. باریکی لب ها یا کوچک شدن لب ها به دلیل افزایش سن انگیزه خوبی برای روی آوردن به این روش بزرگ کردن لب است. تمامی متقاضیان بزرگ کردن لب باید از وضعیت بدنی خوبی برخوردار بوده و انتظار معقولی از نتایج برجسته سازی لب داشته باشند. جراح زیبایی اغلب عکس های قبل و بعد از بیماران قبلی را نشان می دهد تا نتایج برجسته سازی لب با تزریق فیلر یا ژل، انتقال چربی و پروتز لب را ارزیابی کند. زیباسازی صورت و افزایش اعتماد به نفس از جمله مزایای بزرگ کردن لب است. تزریق ژل، انتقال و تزریق چربی و پروتز لب روش هایی هستند که برای از بین بردن علائم پیری، عدم تناسب یا باریکی لب ها استفاده می شود و تنها با یک جلسه لب های جوان تر، برجسته تر و نرم تر را برای بیمار به ارمغان می آورد.

روش های هایلایت و حجم دهنده لب ها
پروتز لب
پروتز لب یکی از روش های برجسته سازی لب است که نتایج آن در مقایسه با تزریق ژل در لب ها دائمی و ظریف تر است و به همین دلیل گزینه مناسبی برای افراد با لب های نازک به حساب می آید. Goretex، Softform و AlloDerm سه پروتز لب رایج و محبوب هستند. هر کدام تأثیر کمی متفاوت در ایجاد لب های صاف تر و برجسته تر دارند. اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این پروتزها در زیر ارائه شده است.

عمل پروتز لب
جراحی بزرگ کردن لب نسبتا ساده است و حدود یک ساعت طول می کشد. جراح ابتدا برش های کوچکی روی لب ایجاد می کند. این برش ها اغلب در گوشه های دهان ایجاد می شوند، اگرچه محل برش بسته به روش مورد استفاده می تواند هر جای دیگری روی لب باشد. سپس جراح یک شکاف باریک برای قرار دادن پروتز ایجاد می کند. مهارت جراح در ایجاد این شکاف در محل مناسب برای قرار دادن پروتز و حصول نتیجه طبیعی و یکنواخت حیاتی است. در مرحله بعد، جراح پروتز را وارد لب کرده و با احتیاط آن را داخل لب پیش می برد. در پایان پروتز لب به دقت دستکاری می شود تا طول مناسب پیدا شود و در نهایت برش ها بخیه می شوند.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: